czwartek, 19 maja 2011

Moje jutrzejsze biegi xD

 Pan Roman Haczyk zaproponował mi dziś biegi jutro ppo całym Orliku kilka kółek... Bez namysłu zgodziłam się na to,bo bardzo lubię  biegać...I nawet nie raz prześgnę Ewę Mazur.Wiktorii Krakowiak i Natalii szurgot już nie daje rady prześcignąć :))

         Bardzo się denerwuje i chcę,aby dały mi jakieś wskazówki mimo,że jutro też startują,ale nie w biegach tylko grają także jutro w Drawsku Pomorskim i jak wygrają to pojadą na $wiatowe gdzieś daleko,daleko ...

                  Ah te moje dziewczynki...Wygracie i wy i ja,ale znając mnie nie zajme 1 miejsca apewno zajmę 2, 3.....


laski będę trzymać kciuki i wy za mnie też trzymajcie za waszą przyjaciółkę . ;D

2 komentarze:

  1. Moje kochane jutrzejsze biegi i mecz dziewczyn w Drawsku Pomorskim xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje jutrzejsze biegi i mecz dziewczyn w Drawsku Pomorskim xD

    OdpowiedzUsuń